Bc. Antonín Hofr

Diplomová práce

Marketingová komunikační kampaň tématu vlakem ekologičtěji s využitím sociálních sítí pro České dráhy, a.s.

Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikační kampaní tématu "Vlakem ekologičtěji" s využitím sociálních sítí pro České dráhy, a.s. V první kapitole je teoreticky vymezena zkoumaná problematika se zaměřením na marketingovou komunikaci, plánování marketingové komunikační kampaně, sociální sítě a environmentální aspekty jednotlivých dopravních módů. Ve druhé kapitole je zpracována analýza současného …více
Abstract:
The thesis deals with the marketing communication campaign of the topic "Greener by Train" using social networks for České dráhy, a.s. In the first chapter, the theoretical definition of the researched issue is presented, focusing on marketing communication, planning of marketing communication campaign, social networks and environmental aspects of individual transport modes. The second chapter analyses …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Jan Chocholáč, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Hofr, Antonín. Marketingová komunikační kampaň tématu vlakem ekologičtěji s využitím sociálních sítí pro České dráhy, a.s.. Pardubice, 2024. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera

Univerzita Pardubice

Dopravní fakulta Jana Pernera

Magisterský studijní program / obor:
Technologie a management v dopravě / Dopravní management, marketing a logistika