A Change in Buying Habits among Generation X and Y in the Age of the Sharing Economy – Veronika Privrelová
Veronika Privrelová
Bakalářská práce
A Change in Buying Habits among Generation X and Y in the Age of the Sharing Economy
A Change in Buying Habits among Generation X and Y in the Age of the Sharing Economy
Abstract:
The purpose of the presented work is to research shopping habits and the possible differences, or changes among generations X and Y in the age of the sharing economy. The theoretical part of the work explains the sharing economy basics, and the forces that drive the sharing economy, consumer behavior in general, factors that are influencing it, types of the behavior and the steps the consumers are …víceAbstract:
Účelem předkládané práce je výzkum nákupních zvyklostí a možných rozdílů nebo změn mezi generacemi X a Y v době sdílené ekonomiky. Teoretická část práce vysvětluje základy ekonomiky sdílení a síly, které ji řídí, obecné chování spotřebitelů, faktory které ho ovlivňují, druhy chování a kroky, které spotřebitelé podnikají při nákupu. Další část teorie se zaměřuje na marketingový výzkum, proces marketingového …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PRIVRELOVÁ, Veronika. \textit{A Change in Buying Habits among Generation X and Y in the Age of the Sharing Economy}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/havtks/.
Jak správně citovat práci
Privrelová, Veronika. A Change in Buying Habits among Generation X and Y in the Age of the Sharing Economy. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum v oblasti spotřebitelského chování
Mária Gregušová -
Vliv marketingové komunikace na spotřebitelské chování
Eva Uhrinová -
Vliv pandemie na spotřebitelské chování v hotelnictví
Zuzana Nešetřilová -
Spotřebitelské chování generace Milenias a jeho vliv na marketingovou komunikaci
Veronika Němečková -
Spotřebitelské chování při nákupu potravin
Julie Skřičková -
Spotřebitelské chování generace Z a návrh marketingové komunikace pro vybranou značku
Kristína Stránská -
Vliv Covidu- 19 na marketingovou komunikaci a spotřebitelské chování v segmentu luxusních značek
Ekaterina Čistova -
Spotřebitelské chování v oblasti streamovacích služeb
Nikola Vlčková