Bc. Pavlína Brunclíková

Bakalářská práce

Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky

Communication as a key activity and tool for the development of customer relationship
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje významu externí komunikace zejména v oblasti sponzoringu a řízení vtahu se zákazníkem v obou směrech tohoto odvětví, vztah B2B, sponzorovaný subjekt – firma a B2C – firma – spotřebitel. Zmíněny jsou též formy odlišení se od konkurence. V analytické části práce byl proveden výzkum zaměřený na přínosy stávající marketingové komunikace, povědomí o dvou analyzovaných firmách …více
Abstract:
The thesis deals with the importance of external communication, especially in the area of sponsorship and customer relationships management in both directions of the industry, B2B, sponsored subject - sponsor and B2C and business - the consumer. There are also mentioned forms of differentiation from competitors. The analytical part of this bachelor thesis was carried out research on the benefits of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
  • Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní