Příprava vstupu firmy na nové trhy z pohledu marketingu – Bc. Lucia Tóth Bariaková
Bc. Lucia Tóth Bariaková
Master's thesis
Příprava vstupu firmy na nové trhy z pohledu marketingu
Preparation of a company for entering new markets from a marketing point of view
Abstract:
The topic of the diploma thesis is the preparation of the company's entry into new markets from the marketing point of view. In the first chapter, theoretical and methodological, basic concepts from the field of marketing environment are defined with the help of book sources with a focus on international marketing and marketing strategy based on the marketing mix. For better understanding of the analytical …viacAbstract:
Témou diplomovej práce je príprava vstupu firmy na nové trhy z pohľadu marketingu. V prvej kapitole, teoreticko-metodologickej sú pomocou knižných zdrojov definované základné pojmy z oblasti marketingového prostedia so zameraním na medzinárodný marketing a marketingovú stratégiu na základe marketingového mixu. K lepšiemu pochopeniu analytickej časti budú charakterizované pojmy ako poslanie, ciele, …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/nmorh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2021
- Vedúci: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TÓTH BARIAKOVÁ, Lucia. \textit{Příprava vstupu firmy na nové trhy z pohledu marketingu}. Online. Diplomová práca. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/hbcvod/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication (Study in Czech)
Práce na příbuzné téma
-
Internet Marketing
Martina Polková -
Marketing a marketingová stratégia strednej školy
Andrea Andrejčáková -
Marketingová strategia vybraného podniku
Tomáš Kovačovič -
Strategický marketing ako významný faktor úspešnosti podniku
Iveta Morihlatková -
Designing an Online and Offline Marketing Strategies for Stolen Money Music Group
Andrej Mičaň -
Direct Marketing of the Selected Company
Katarína Valentová -
Designing Online and Offline Marketing Strategies for the Stolen Money Band
Andrej Mičaň -
Marketing strategy for the entry of the ARMODD brand into new European markets
Radek Nišev