Bc. Lucia Tóth Bariaková

Diplomová práce

Příprava vstupu firmy na nové trhy z pohledu marketingu

Preparation of a company for entering new markets from a marketing point of view
Abstract:
The topic of the diploma thesis is the preparation of the company's entry into new markets from the marketing point of view. In the first chapter, theoretical and methodological, basic concepts from the field of marketing environment are defined with the help of book sources with a focus on international marketing and marketing strategy based on the marketing mix. For better understanding of the analytical …více
Abstract:
Témou diplomovej práce je príprava vstupu firmy na nové trhy z pohľadu marketingu. V prvej kapitole, teoreticko-metodologickej sú pomocou knižných zdrojov definované základné pojmy z oblasti marketingového prostedia so zameraním na medzinárodný marketing a marketingovú stratégiu na základe marketingového mixu. K lepšiemu pochopeniu analytickej časti budú charakterizované pojmy ako poslanie, ciele, …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021
Identifikátor: https://is.vsh.cz/th/nmorh/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2021
  • Vedoucí: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Vysoká škola hotelová v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace