Jakub Maixner

Bakalářská práce

Internetové stránky jako významný marketingový faktor vybraných společností

Internet pages as a significant marketing factor of chosen companies
Anotace:
Tato práce se zabývá porovnáním internetových stránek společností specializujících se na komerční a sportovní podlahové krytiny. V první části jsou uvedeny teoretické pojmy týkající se retail marketingu, podlahových krytin a internetových stránek. Je zde také definována SWOT analýza.Další část se zabývá představením současné ekonomické situace v oboru podlahovin a také krátkým představením všech společností …více
Abstract:
This bachelor thesis focuses on the comparison of web pages of companies which specialize in commercial and sports flooring. Theoretical part of this thesis defines important retail marketing terms, commercial and sports flooring terms as well as main criteria for web pages comparison. In addition to that definition of SWOT analysis is also mentioned. The second part focuses on introduction of current …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 10. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2013
  • Vedoucí: Hana Chylíková
  • Oponent: Wafic Tahtah

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/35776

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod