Online komunikace vybrané kosmetické značky – Bc. Nikol Gřešková
Bc. Nikol Gřešková
Master's thesis
Online komunikace vybrané kosmetické značky
The Online Communication of a Selected Cosmetic Brand
Anotácia:
V posledních letech roste obliba nakupování produktů na internetu a přibývá i míst, kde lze nakupovat. Pro provozovatele elektronických obchodů to znamená nárůst konkurence, zejména v oblasti kosmetiky. Aby v tak silné konkurenci uspěli, musí být originální a držet krok s konkurencí, a ideálně ji předběhnout. Tato diplomová práce je zaměřena na nakupování kosmetiky na internetu obecně a analýzu vybraných …viacAbstract:
In the recent years increasing popularity of online shopping and also increasing places where you can buy. For e-shop owners it means increase of competition, particularly in the field of cosmetics. In order to succeed in such strong competition, it must be original and keep up with competitors, ideally outrun them. This thesis is focused on buying cosmetics on the Internet and on the analysis of selected …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2015
Zverejniť od: 24. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Gřešková, Nikol. Online komunikace vybrané kosmetické značky. Zlín, 2015. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Tvorba dynamických WWW stránek elektronického obchodu, zaměřeného na prodej aut a spotřební elektroniky
Jiří LOSERT -
Tvorba dynamických WWW stránek elektronického obchodu, zaměřeného na prodej aut a spotřební elektroniky
Jiří LOSERT -
Internetový obchod pro spotřební zboží
David Mečíř -
Online marketing a chování uživatelů
Tereza Kalivodová -
Efektivita a integrace online marketingu v rámci firmy
Mikuláš Hrubý -
Online Marketing in Specific Industry
Mai Anh Nguyen -
Celebrity endorsement v online marketingu
Marie Neradová -
Online marketing a e-commerce ve vybrané společnosti
Barbora Vojtěchová