Mgr. Jitka NETOLICKÁ

Master's thesis

Skončila doba "podnikových zpravodajů"? (projekt vydávání firemního periodika jako nástroje vnitřního PR, tištěná nebo elektronická podoba)

Is the era of company newsletters over?
Abstract:
Tématem práce jsou vnitropodniková periodika a jejich využívání v rámci vnitro-podnikové komunikace a vnitropodnikového public relations. V teoretické části se práce zabývá definováním pojmů komunikace, public relations, podniková identita a image. V praktické části analyzuje soutěž Zlatý středník a časopisy Čtvereček, Policista a Den budovatelů. A tato periodika v závěru praktické části také srovnává …more
Abstract:
The topic of the thesis is intracorporate periodicals and their usage within intracor-porate communication and intracorporate public relations. In the theoretical part the thesis deals with the term definitions of communication, public relations, corporate identity and image. In the practical part it analyses the competition Zlatý středník (Golden semicolon) and magazines Čtvereček, Policista and Den …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2007
Identifier: 4959

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 5. 2007
  • Supervisor: PhDr. Zdeněk Křížek

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

NETOLICKÁ, Jitka. Skončila doba "podnikových zpravodajů"? (projekt vydávání firemního periodika jako nástroje vnitřního PR, tištěná nebo elektronická podoba). Zlín, 2007. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 19. 04. 2007

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications