ILLIA DIEDUSHEV
Diplomová práce
Consumer Behavior
Abstract:
The purpose of the diploma thesis is to study consumer decision-making, customers’ needs and preferences, discover peculiarities of consumer behavior in electronic retailing, reveal factors, which affects purchasing decision-making during online shopping and define key managerial implication concerning development of effective marketing strategy that could facilitate consumer engagement and provide …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michal Chocholoušek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Behavior - Online Shopping in India
Arun Chhokar -
Cross-cultural analysis of consumer social media engagement
Aida Khadzhibiekova -
Consumer Engagement
Zuzana Pfefferová -
An Analysis of the Consumer Behaviour Differences and the Key Macroeconomic Indicators of Select European Countries as the Basis of an Export Marketing Strategy for ETA a.s.
Nikola Slováková -
GDPR a jeho dôsledky pre marketing firiem
Vanesa Hogenová -
Internet Marketing
Mayra Fuentes -
Online Shopping: How Customers See it
Nithish Sankarabhattar Ayyappan -
Will shopping malls survive under the pressure of online shopping? How can shopping malls transform and be prepared for the digital era?
Ekaterina Efremova
Název
Vložil
Vloženo
Práva