Návrh on-line marketingové komunikace pro e-shop Mialis Jewelry – Aleksandra Marchukova
Aleksandra Marchukova
Master's thesis
Návrh on-line marketingové komunikace pro e-shop Mialis Jewelry
Optimisation of online marketing and communication for Mialis Jewelry e-shop
Abstract:
Cílem této práce je analýza marketingové a komunikační strategie malé firmy - Mialis Jewelry. Práce začíná stručným seznámením s vývojem marketingu a komunikace včetně toho, jak je ovlivnil nástup internetu. Dále se zabývá různými optimalizacemi pro vyhledávače, které firmy používají ke zlepšování hodnocení svých webových stránek. Praktická část obsahuje situační analýzu vnitřního a vnějšího prostředí …moreAbstract:
This study aims to analyze the marketing and communication strategy of a small business – Mialis Jewelry. The study begins with the literature review of the development of marketing and communications throughout time and introduction of the internet, before covering various search engine optimizations that businesses employ to boost their website rank. The practical part involves the situational analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 8. 2021
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/84830
Thesis defence
- Date of defence: 2021
- Supervisor: Jan Mareš
- Reader: Michaela Dvořáková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/84830
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Analýza e-shopu pomocí Google Analytics, SEO a testování v laboratoři použitelnosti
Petr Šimek