Bc. Zdeněk Hudeček

Bachelor's thesis

Zefektivnění poprodejních služeb podniku

Improvement of effectiveness of after-sale services
Abstract:
Předmětem bakalářské práce „Zefektivnění poprodejních služeb podniku“ je analýza poprodejních služeb podniku a navržení postupů, jak tyto služby zlepšit a dosáhnout větší spokojenosti zákazníka. Tento cíl je sledován se zaměřením na schopnosti pracovníků, kteří tyto služby vykonávají. Práce se zabývá způsobem měření jejich výkonnosti, dále také metodami vzdělávání těchto pracovníků a zvyšováním jejich …more
Abstract:
The goal of the submitted thesis: “Improvement of effectiveness of after-sale services” is analysis of after-sales services and suggestions to improve these services and achieve better customer satisfaction. This goal is pursued with a focus on the ability of workers who perform these services. The thesis deals with a way to measure their performance, as well as methods of training these workers and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 6. 2014
  • Supervisor: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
  • Reader: Ing. Jindřich Pokora

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta