Google Analytics a jeho role při zvyšování konkurenceschopnosti podniku – Bc. Andrea Procházková
Bc. Andrea Procházková
Bachelor's thesis
Google Analytics a jeho role při zvyšování konkurenceschopnosti podniku
Google Analytics and its role in increasing the efficiency business processes
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na použití nástroje Google Analytics a jeho významu při zvýšení efektivnosti vybraného webu. V teoretické části jsou definovány základní pojmy, tykající se internetového marketingu a webové analytiky, především pak popis nástroje Google Analytics. Následně jsou v praktické části analyzovány jednotlivé přehledy Google Analytics v konkrétní společnosti s návrhem optimálního …moreAbstract:
This bachelors thesis is focused on the use of Google Analytics tool and its importance in increasing the efficiency of the selected web site. The basic conception referring to internet marketing and web analytics is defined in the theoretical part, especially the description of the tool Google Analytics. Consequently, in the practical part, there are analyzed individual reports of Google Anlalytics …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2015
Identifier:
https://is.sting.cz/th/zemqh/
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2015
- Supervisor: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
- Reader: Ing. Ondřej Šipka
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Bachelor programme / field:
Economy and Management / Organization and Management of small and medium sized firms
Theses on a related topic
-
Aroma marketing jako součást psychologického přístupu k marketingu
Barbora Liko -
English Vulgarisms in internet communication/Anglické vulgarismy v internetové komunikaci
Vojtěch KŘÍŽ -
Marketingový plán pro specialistu na internetový marketing
Zbyněk Hyrák -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Iuliia Kuzmina -
Výkonnostní internetový marketing
Ilona Podlahová -
Webová analytika a analýza portálu it.muni.cz
Radoslava Kacová -
Online marketing ve vybrané organizaci
Marek ŠTEMBERA -
Online marketing vybrané firmy
Valerie Zrubecká