Marieta Kajabová

Bakalářská práce

Fenomén slevových serverů a jejich pozice na českém trhu a v zahraničí

The Daily Deal phenomenon and its position on the Czech and foreign markets
Anotace:
Jsme na počátku 21. století, kdy se díky novým technologiím mění kompletně nákupní chování spotřebitelů, což jde ruku v ruce také se změnou marketingových strategií. Byznys model, který funguje v podstatě již od roku 1887, dostává díky rozvoji internetu a sociálních sítí zcela nový rozměr a je tak úspěšný, že jej zcela oprávněně můžeme označit za fenomén: slevové servery. Cílem mé práce je podat ucelenou …více
Abstract:
We are at the beginning of the 21st century and thanks to new technologies the behavior of consumers is changing completely which goes hand in hand with a change of marketing strategies. Thanks to the internet and social networks we are starting to get a whole new perspective on a business model that basically works since 1887 and is that succesfull that we can call it a phenomenon: Daily Deal websites …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 6. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 1. 2014
  • Vedoucí: Miroslava Zamykalová
  • Oponent: Jan Husták

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/39278

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod