Způsoby a možnosti využití loga Surya Warrior a jeho vizuálních prvků – Bc. Hai Yen Luong
Bc. Hai Yen Luong
Diplomová práce
Způsoby a možnosti využití loga Surya Warrior a jeho vizuálních prvků
Usage Guidelines of Surya Warrior Logo and its Visual Elements
Anotace:
Tématem diplomové práce je vizuální prezentace značky Surya Warrior. Teoretická část se věnuje především výkladu pojmů související s tématem diplomové práce, tedy Branding a Corporate Design se zaměřením na logo a jeho aplikaci. Praktická část odpovídá na otázky týkající se vnímání značek cílovou skupinou. Poskytuje zároveň i náhled do současného stavu vizuální prezentace značky a její konkurence. …víceAbstract:
The topic of this diploma thesis is visual presentation of the brand Surya Warrior. The theoretical part deals with definitions of topic related terms, which are Branding and Cor-porate Design, while focusing on logos and their usage. The practical part gives us answers to questions how target group perceive the brand logo and also what is the current situation of the brands visual presentation as …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Luong, Hai Yen. Způsoby a možnosti využití loga Surya Warrior a jeho vizuálních prvků. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
The Genre of Corporate Homepages: Reading Multimodally
Vendula HUVAROVÁ -
Corporate identity, design manual
Hana Škvařilová -
Corporate design jako integrální součást firemní kultury
Markéta Kubíková -
UX design a grafický návrh fotografického portfólia
Alexandra Galisová -
design manuál pro privátní firmu DAG s r.o.
Michal Trunečka -
Comparative Analysis of PKK Insurgencies in the Middle East in 2004-18: Examining Conditions for Insurgent Behaviour
Tomáš Kaválek -
Logo z pohledu designu v kontinuitě s vizuální komunikací značky
Veronika Kaláčová -
Firemní logo a jeho inovace
Lenka Tritová