Vizuální percepce vybraných destinačních typů České republiky – Ing. Stanislav Mokrý
Ing. Stanislav Mokrý
Disertační práce
Vizuální percepce vybraných destinačních typů České republiky
Visual perception of the selected destination types of the Czech Republic
Anotace:
Předkládaná disertační práce se zabývá problematikou vizuální percepce vybraných destinačních typů České republiky související s vizuálními materiály užívanými pro účely cestovního ruchu. Za pomoci užití metod kvantitativní obsahové analýzy, dotazníkového šetření obsahujícího vizuální metodu, eye-trackingového šetření a Q-metody jsou identifikovány faktory, jež mají vliv na percepci destinačních typů …víceAbstract:
This dissertation deals with the visual perception of the destination types of the Czech Republic used for tourism purposes. Methods of quantitative content analysis, questionnaire containing visual method, eye tracking and Q-method are used to identify the crucial factors that affect the perception of the destination types and visualized persons. Analysis of these factors is conducted. Analysis of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 2. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 2. 2015
- Vedoucí: doc. Ing. Ida Vajčnerová, Ph.D.
- Oponent: Arnošt Wahla, externi, Josef Zelenka, externi, Monika Palatková, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Vliv digitalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Bára Kováčová -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Atraktivita destinací cestovního ruchu v Evropské unii ve vazbě na rozvoj kulinářského cestovního ruchu
Iryna Chernenko -
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Marketing cestovního ruchu Středočeského kraje se zaměřením na Příbramsko
Nikola Bulinová -
Zhodnocení potenciálu destinace cestovního ruchu v České republice se zaměřením na vybraný podnik cestovního ruchu
Daniela Jirásková -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
Marketing domácího cestovního ruchu rodin s dětmi předškolního věku
Tereza Muchová
Název
Vložil
Vloženo
Práva