Inkluzivní vzdělávání žáka s Dětským autismem v základní škole – Iveta PECEKOVÁ
Iveta PECEKOVÁ
Bakalářská práce
Inkluzivní vzdělávání žáka s Dětským autismem v základní škole
Inclusive teaching of a student with autism in a common primary school
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje inkluzivnímu vzdělávání dětí s poruchami autistického spektra v běžné základní škole. Práce obsahuje tři kapitoly, v kapitole první je popsána definice autismu, klasifikace a projevy autismu. V kapitole druhé se věnuji inkluzi, blíže pak legislativě a podmínkám inkluzivního vzdělávání, podpůrným opatřením a poradenským službám. Poslední kapitola teoretické části je zaměřena …víceAbstract:
The bachelor thesis is devoted to the inclusive education of children with autism spectrum disorders in regular elementary school. The thesis contains three chapters, the first chapter describes the definition of autism, classification and sympthoms of autism. In the second chapter I deal with inclusion, in particular the legislation and conditions of inclusive education, support measures and counseling …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Petr Adamus, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PECEKOVÁ, Iveta. Inkluzivní vzdělávání žáka s Dětským autismem v základní škole. Ostrava, 2020. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Poruchy autistického spektra u dětí
Marek Konvička -
Poruchy autistického spektra
Kristýna Sedlářová -
Diferenciálna diagnostika poruchy autistického spektra a špecificky narušeného vývinu reči
Zuzana Ondroušková -
Poruchy autistického spektra a výživa
Jana Hofmanová -
Proces vyrovnávání se s diagnózou poruchy autistického spektra u vlastního dítěte
Šárka Chovancová -
Inkluzivní vzdělávání dívky s Downovým syndromem v období povinné školní docházky
Ivana Jordánová -
INKLUZIVNÍ VZDĚLÁVÁNÍ Z POHLEDU PEDAGOGICKÉ A ŠKOLNÍ PSYCHOLOGIE
Petra HOŘEJŠOVÁ -
Analýza práce školního speciálního pedagoga v inkluzivní základní škole
Adriana Sedláková