Emoční apely v marketingové komunikaci bankovních služeb – Bc. Kristýna Čejdová
Bc. Kristýna Čejdová
Diplomová práce
Emoční apely v marketingové komunikaci bankovních služeb
Emocional Appeals in Marketing Communication of Banking Services
Anotace:
Hlavním tématem této diplomové práce jsou emoční apely v marketingové komunikaci bankovních služeb, které jsou detailněji zkoumány u televizních spotů na spotřebitelské úvěry dvou bankovních institucí a totiž České spořitelny a GE Money Bank. Teoretická část sestává ze dvou hlavních kapitol, z nichž první se zabývá emocemi a marketingem, konkrétně vymezením základních pojmů, zhodnocením možností využití …víceAbstract:
The central theme of this diploma thesis is the emotional appeals in marketing communication of banking services that are examined in detail in TV commercials about consumer loans of two banking institutions, namely Ceska sporitelna and GE Money Bank. The theoretical part consists of two main chapters. The first chapter deals with the area of emotions and marketing, specifically with the definition …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Čejdová, Kristýna. Emoční apely v marketingové komunikaci bankovních služeb. Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing v oblasti služeb
Jevhen Šorban -
Marketing bankovních služeb v České spořitelně, a.s.
Jana Rychlá -
Bankovní marketing
Soňa Bartáková -
Interaktivní marketing jako nástroj řízení vztahů se zákazníky v bankovnictví
Volha HRYB -
Marketing jako způsob zvyšování zisku v bankovních službách
Lucie Vainerová -
Marketing bankovních služeb v České spořitelně, a.s.
Jana Rychlá -
Bankovní marketing v České republice
Oxana Degtyareva -
Reprezentace stereotypů v reklamní kampani České spořitelny 2021
Lucie Vlčková