Bc. Jitka Doležalová
Master's thesis
Marketingová strategie značky STREAT
The Marketing Strategy of the STREAT Brand
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření marketingové strategie značky STREAT, která v současné době vstupuje na trh rychlého občerstvení v ČR. Nejedná se o tradiční fast food, ale o nový trend ve stravování typu fast casual v upravených lodních kontejnerech provozovaných přímo na ulici. Teoretická část práce je zaměřena na strategický marketingový proces, který obsahuje marketingovou situační analýzu …moreAbstract:
Diploma thesis is focused on making of marketing strategy of the STREAT brand which is entering the fast food market in Czech republic. It is not a traditional fast food but the new trend called fast casual in adjusted ship containers directly on the street. The theoretical part is focused on strategic marketing process which contains marketing analysis, specifically the analysis of inner and outer …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 3. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Stanislav Rojík, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie rodiné firmy Jandových
Martin Janda -
Marketingová strategie kavárny Kafebobule
Hana Kopecká -
Marketingová strategie Izonex Group s.r.o.
Roman Petruška -
Marketingová strategie uvedení podniku poskytujícího poradenské služby sportovcům na trhu
Sharon Gruberová -
Marketingová strategie společnosti Manufaktura
Tereza Rosová -
Marketingová strategie Tierra Verde
Tereza Černá -
Konstrukce věrnostního programu jako klíčové součásti marketingové strategie
Olga Čermáková -
Návrh marketingové strategie konkrétní instituce
David Mikulecký
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights