Obchodní strategie firmy FAMITECH s.r.o. – Mgr. Milada Bartošová
Mgr. Milada Bartošová
Bakalářská práce
Obchodní strategie firmy FAMITECH s.r.o.
Business strategy of the company FAMITECH s.r.o.
Anotace:
Tato bakalářská práce má za cíl sestavení obchodního plánu firmy FAMITECH s.r.o. Práce se člení na tři hlavní části. První z nich, část teoretická, shrnuje základní terminologii týkající se tématu strategického řízení firmy. V části praktické dojde k analyzování jednotlivých aspektů vnitřního i vnějšího prostředí firmy, které vyústí v celkovou sumarizaci silných i slabých stránek podniku, stejně jako …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to create a business plan of the company FAMITECH s.r.o. The work is divided into three main parts. The first part, theoretical part, summarizes the basic terminology concerning the topic of strategic management of the company. The practical part will analyze individual aspects of the internal and external environment of the company, which will result in an overall …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 1. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Bc. Vít Janiš, BA (Hons) MSc. Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
External and internal factors of prosperity SME
Diana Sargozhina -
Comparing 2004 and 2014 Revolutions in Ukraine: Internal Factors and External Players
Ruslan Matsiievskyi -
Place Branding, an application to Sardinia. What is the perception of the brand and what is the difference between internal and external stakeholders?
Gian Mario Battaglia -
Analysis of External and Internal Operations of Ralph Lauren
Aikerim Ramazan -
Vnější a vnitřní prostředí managementu a jeho vliv na řízení organizace
Anna Mitrofanova -
Hodnocení silných a slabých stránek činnosti podnikatelského subjektu a hodnocení vnějších příležitostí a rizik
Valeriya Sementsova -
Analýza vnitřního a vnějšího prostředí organizace a její využití ve strategickém plánování
Pavel Vávra -
Iniciace regionálního rozvoje prostřednictvím interakcí aktérů vnitřního a vnějšího prostředí Velkopavlovické vinařské podoblasti
Sára Žáková