Direct marketing jako efektivní komunikační nástroj – Mgr. Kateřina HRACHOVCOVÁ
Mgr. Kateřina HRACHOVCOVÁ
Master's thesis
Direct marketing jako efektivní komunikační nástroj
Direct marketing as an effective communication tool
Abstract:
Diplomová práce se zabývá rozborem direct marketingové komunikace v programu RENOME DELUXE. Na základě analýzy realizované direct marketingové kampaně a dotazníkového šetření je zjišťováno, zda je komunikace s vybranými zákazníky efektivní. Cílem práce je zjistit účinnost direct marketingové komunikace a navrhnout její ideální podobu.Abstract:
This thesis is focused on analysing direct marketing communication within programme RENOME DELUXE. Based on analysis of realised direct mail campaign and customer survey is going to be made out, if communication with selected group of customers is effective. The objective of this thesis is to prove the efficiency of direct marketing communication and to design its ideal form.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2008
Identifier:
7584
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2008
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HRACHOVCOVÁ, Kateřina. \textit{Direct marketing jako efektivní komunikační nástroj}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2008. Available from: https://theses.cz/id/hf35oy/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HRACHOVCOVÁ, Kateřina. Direct marketing jako efektivní komunikační nástroj. Zlín, 2008. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 25. 04. 2008
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Výzkum efektivnosti procesů řízení vztahů se zákazníky v současném konkurenčním prostředí maloobchodních řetězců se značkovou kosmetikou se zaměřením na stabilizaci pozice společnosti
František Řiský -
Implementace e-marketingu v komunikaci firmy se zákazníky ve vybrané firmě.
Adam Babiš -
Analýza marketingu se zaměřením na vztahy se zákazníky ve společnosti XYZ, po vzoru firmy Baťa a. s. do roku 1939.
Ondřej Popelka -
Marketingová služba pro systémy na řízení vztahů se zákazníky
Juraj Jakubík -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Jakub Prchlík -
Nové nástroje komunikace uplatňované v procesu řízení vztahů se zákazníky
Tereza Popelková -
Analýza vztahů se zákazníky se zaměřením na cestovní ruch
Zuzana Benešová -
Implementace metodiky řízení vztahů se zákazníky
Jan Pauček