Influencer marketing v marketingové komunikaci – Bc. Veronika Kučerová
Bc. Veronika Kučerová
Diplomová práce
Influencer marketing v marketingové komunikaci
Influencer marketing in marketing communication
Anotace:
Hlavním tématem a soustředěním práce je navržení optimální marketingové strategie pomocí influencer marketingu společnosti X. Práce je rozdělena na tři hlavní části, mezi které patří teoretická východiska práce, která informují a vzdělávají autora k pochopení této oblasti a vypracování následující části práce, kterou je praktická a analytická část. Zde se pozornost soustředí na popis podniku X, včetně …víceAbstract:
The main topic and focus of the work is to design an optimal marketing strategy using influencer marketing for company X. The work is divided into three main parts, including the theoretical basis of the work, which informs and educates the author to understand this area and develop the next part of the work, which is practical and analytical part. Here, the attention is focused on the description …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Jiří Nesiba, LL.M. Ph.D.
- Oponent: Petra Koudelková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Magisterský studijní program / obor:
Management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová