Návratnost investic do marketingu na sociálních sítích – Bc. Marek Vaniš
Bc. Marek Vaniš
Master's thesis
Návratnost investic do marketingu na sociálních sítích
Return on investment of marketing on social networks
Abstract:
Diplomová práce se zabývá návratností investic do marketingu na sociálních sítích, které v poslední době zaznamenávají velký rozmach. Cílem této práce je analýza návratnosti investic do marketingu na sociální síti Facebook a následná komparace s vybranými on-line marketingovými kanály (placené vyhledávání, display a mailing), které zkoumaná firma využívá ve své marketingové strategii. Návratnost investic …moreAbstract:
This diploma thesis deals with the return on investment in marketing on social networks, which have recently been booming. The aim of this work is an analysis of the return on investments in marketing on the Facebook social network and to compare it with the selected online marketing channels (paid search, display and mailing) that the company uses in its marketing strategy. I have analysed the return …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2018
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/w1ili/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2018
- Supervisor: Mgr. Ing. Miroslav Jurásek, Ph.D.
- Reader: Ing. Pavel Klička
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Social Media Return on Investment
Michael Rufer -
Optimizing the Return on Investment for Google Adwords in B2B companies applied to the North American Market
Iveta Štarková -
Return on investment aplikovaný na produkty a služby knihoven
Eliška Hrabalová -
Analysis of the Return on Investment in Photovoltaics in Selected EU Countries
Ondřej Průša -
Self-organizing Similarity Search - The Social Network Approach
Jan Sedmidubský -
Self-organized Similarity Searching: The Social Network Approach
Jan Sedmidubský -
Sociální sítě a jejich vliv na prosperitu malých firem a živnostníků skrze placenou i neplacenou propagaci.
Petra KOUDELKOVÁ -
Možnosti využití sociální sítě Facebook pro firmy včetně placené inzerce
Anna Kopytová