Hana LEITNEROVÁ
Bakalářská práce
TŘÍDNÍ VZDĚLÁVACÍ PROGRAM V MŠ
Class education program in kindergartens
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o tvorbě Třídního vzdělávacího programu. V teoretické části se věnuje předškolnímu věku, předškolnímu vzdělávání, mateřské škole a dokumentům potřebných pro předškolní vzdělávání. Praktická část je zaměřena na vlastní tvorbu Třídního vzdělávacího programu, integrovaných tematických celků. Věnuje dětem se speciálními vzdělávacími potřebami, kazuistice, zpracování Individuálního …víceAbstract:
Anotace v angličtině: The bachelor thesis deals with the creation of Classroom Educational Program. In the theoretical part, it deals with pre-school age, preschool education, kindergarten and documents needed for pre-school education. The practical part is focused on the creation of the Classroom Educational Program, integrated thematic units. It is dedicated to children with special educational needs …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Dita Finková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LEITNEROVÁ, Hana. TŘÍDNÍ VZDĚLÁVACÍ PROGRAM V MŠ. Olomouc, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika předškolního věku - učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Rozvoj a vzdělávání: individuální vzdělávací plán zaměstnance
Van Nam Tran -
Individuální vzdělávací plán a jeho využití v praxi
Dominika NOVOTNÁ -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
„Individuální vzdělávací plán pro děti předškolního věku s narušenou komunikační schopností a jeho realizace.“
Miluše Rentová -
Individuální vzdělávací plán pro výuku anglického jazyka žáků s dyslexií
Anna Laslettová -
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná
Název
Vložil
Vloženo
Práva