Hana LEITNEROVÁ
Bachelor's thesis
TŘÍDNÍ VZDĚLÁVACÍ PROGRAM V MŠ
Class education program in kindergartens
Abstract:
Bakalářská práce pojednává o tvorbě Třídního vzdělávacího programu. V teoretické části se věnuje předškolnímu věku, předškolnímu vzdělávání, mateřské škole a dokumentům potřebných pro předškolní vzdělávání. Praktická část je zaměřena na vlastní tvorbu Třídního vzdělávacího programu, integrovaných tematických celků. Věnuje dětem se speciálními vzdělávacími potřebami, kazuistice, zpracování Individuálního …moreAbstract:
Anotace v angličtině: The bachelor thesis deals with the creation of Classroom Educational Program. In the theoretical part, it deals with pre-school age, preschool education, kindergarten and documents needed for pre-school education. The practical part is focused on the creation of the Classroom Educational Program, integrated thematic units. It is dedicated to children with special educational needs …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 4. 2019
Thesis defence
- Supervisor: doc. Mgr. Dita Finková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
LEITNEROVÁ, Hana. TŘÍDNÍ VZDĚLÁVACÍ PROGRAM V MŠ. Olomouc, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Needs Pedagogy / Special Education of preschool age - Kindergarten Teacher Training
Theses on a related topic
-
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Rozvoj a vzdělávání: individuální vzdělávací plán zaměstnance
Van Nam Tran -
Individuální vzdělávací plán a jeho využití v praxi
Dominika NOVOTNÁ -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
„Individuální vzdělávací plán pro děti předškolního věku s narušenou komunikační schopností a jeho realizace.“
Miluše Rentová -
Individuální vzdělávací plán pro výuku anglického jazyka žáků s dyslexií
Anna Laslettová -
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights