Tvorba podnikatelského plánu pro sportovní organizaci – Bc. Martina Ryšavá, BA (Hons)
Bc. Martina Ryšavá, BA (Hons)
Master's thesis
Tvorba podnikatelského plánu pro sportovní organizaci
The development of the business plan for sport organization
Abstract:
Předmětem naší diplomové práce „Tvorba podnikatelského plánu pro sportovní organizaci“ je jeho tvorba pro účely rozvoje sportovního centra s využitím teoretických a praktických poznatků pro konkrétní podnik. První, teoretická část je zaměřena na rešerši odborné literatury a vysvětlení základních pojmů k dané problematice. Ve druhé, praktické části, je zpracován podnikatelský plán pro rozvoj sportovní …moreAbstract:
The subject of our thesis " The development of the business plan for sport organization," his work for the development of the sports center with the use of theoretical and practical knowledge for the company. The theoretical part is focused on literature search and an explanation of the basic concepts of the subject. In the second part, is prepared a business plan for the development of sports organizations …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 7. 2015
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ci13v/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 9. 2015
- Supervisor: doc. PhDr. Ladislav Bedřich, CSc.
- Reader: Ing. Jana Nová, PhD.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasaryk University
Faculty of Sports StudiesMaster programme / field:
Physical Education and Sport / Management in Sport
Theses on a related topic
-
Podnikatelsky záměr na zřízení řetězce fitness centra Stellae v České republice
Denis Král -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Podnikatelský záměr nového ubytovacího zařízení
Veronika Dědková -
Marketingová situační analýza podniku
Michal Nový -
Analýza marketingové strategie reklamní agentury
Šárka Jodlová -
Podnikatelský záměr a založení firmy, její marketingová strategie
Jana Kolářová -
Analýza a návrh marketingové strategie pro vybraný podnikatelský subjekt.
Martina Chmelíková -
Miluo: A Business Plan for an Event Agency
Denis Knejzlík