Vliv obchodních parametrů na obrat internetového obchodu – Bc. Daniela Pulkrábková
Bc. Daniela Pulkrábková
Diplomová práce
Vliv obchodních parametrů na obrat internetového obchodu
Influence of business parameters on turnover of e-shop
Anotace:
Diplomová práce se zabývá otázkou obchodních vlivů, které ovlivňují obrat internetového obchodu Eben-kování. Společnost se zabývá prodejem specializovaného sortimentu pro stavební a nábytkové kování. Analýza byla prováděna pomocí nástroje od společnosti Google – Google Analytics. Ten umožňuje vlastníkům webových stránek získávat důležitá data o uživatelích webové stránky. Teoretická část je věnována …víceAbstract:
The thesis deals with the issue of business effects that affect the turnover of the Eben-Kování’s e-shop. Eben-kování sells a specialized range of products for building and furniture hardware. The analysis was performed by using Google – Google Analytics. It allows website owners to receive an important data about the website users.The theoretical part is dedicated to the characteristics of the internet …víceKeywords
e-shop
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM6311
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2020
- Vedoucí: prof. Ing. Hana Mohelská, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Marcela Sokolová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 6. 2020 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuMagisterský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Implementace rozšířeného elektronického obchodu Google Analytics
Albert Macas -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Karolína Martínková -
Internetová reklama a internetový marketing: možnosti a řešení pro internetový obchod
Jiří Bayer -
Komparace online marketingových nástrojů a jejich využití pro internetový obchod
Hana Polášková -
Vliv online reklamy na internetový obchod
Eliška GERNATOVÁ -
Vliv online reklamy na internetový obchod
Eliška GERNATOVÁ -
Porovnání vyhledávacích PPC kampaní (Google Ads, Seznam Sklik) na reálném příkladě
Josef Beneš -
Google Chrome OS - teorie a praxe
Jan Hora
Název
Vložil
Vloženo
Práva