Bc. Klára Marková

Bakalářská práce

Analýza marketingové komunikace města České Budějovice

An analysis of marketing communications of the town Ceske Budejovice
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou současného stavu marketingové komunikace města České Budějovice a navržením opatření, která přispějí k jejímu rozvoji. Teoretická část obsahuje literární rešerše, které poskytují ucelený přehled o marketingových nástrojích. Praktická část práce je zaměřena základní charakteristiku města, nástroje marketingové komunikace města včetně analýzy SWOT a marketingového …více
Abstract:
This bachelor thesis is engaged in analysis of current situation of marketing communication in the city České Budějovice. There are suggested measures which contribute to development of the city communication. The theoretical part contains literary research which provides comprehensive overview about marketing tools. Practical part of this thesis is focused on basic characteristic of the city, tools …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2016
  • Vedoucí: Ing. Lenka Ližbetinová, PhD.
  • Oponent: Ing. Mgr. Adéla Dvořáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku