Analýza marketingové komunikace města České Budějovice – Bc. Klára Marková
Bc. Klára Marková
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace města České Budějovice
An analysis of marketing communications of the town Ceske Budejovice
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou současného stavu marketingové komunikace města České Budějovice a navržením opatření, která přispějí k jejímu rozvoji. Teoretická část obsahuje literární rešerše, které poskytují ucelený přehled o marketingových nástrojích. Praktická část práce je zaměřena základní charakteristiku města, nástroje marketingové komunikace města včetně analýzy SWOT a marketingového …víceAbstract:
This bachelor thesis is engaged in analysis of current situation of marketing communication in the city České Budějovice. There are suggested measures which contribute to development of the city communication. The theoretical part contains literary research which provides comprehensive overview about marketing tools. Practical part of this thesis is focused on basic characteristic of the city, tools …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/ut5au/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Lenka Ližbetinová, PhD.
- Oponent: Ing. Mgr. Adéla Dvořáková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Osobní prodej a osobní prodej firmy LR Cosmetic
Zbyněk Růně -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz