Dianna Sargsyan
Diplomová práce
Marketingová komunikace
Marketing comunication
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti Top Hotel Praha.Teoretická část diplomové práce vychází z literární rešerše. Na úvod je popsáno, co to je marketing a jaké jsou jeho nástroje, následně je přiblížena problematika jednotlivých nástrojů marketingové komunikace a všeho, co s ním souvisí. Mezi nástroje marketingového komunikace patří reklama, osobní prodej, přímý marketing …víceAbstract:
This diploma thesis deals with marketing communication of the company Top Hotel Praha.The theoretical part of the thesis is based on the literature research. In the beginning there is a description of what marketing means and what are its instruments, afterwards the thesis gives an idea about the various marketing communication instruments and everything connected with it. Marketing communication instruments …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Název
Vložil
Vloženo
Práva