Marketingový plán pro zvýšení konkurenceschopnosti vybrané firmy – Jan Záruba
Jan Záruba
Bakalářská práce
Marketingový plán pro zvýšení konkurenceschopnosti vybrané firmy
Marketing Plan to increase the competitiveness of the selected company
Anotace:
Bakalářská práce vyhodnocuje prostřednictvím metody PEST a Porterova modelu pěti sil makro a mikro prostředí trhu s alkoholickými nápoji, na který vstoupil e-shop 4drink.cz. Na základě výsledků provedených analýz a porovnání s hlavními konkurenty je vytvořen návrh marketingového plánu. Součástí bakalářské práce ja marketingový výzkum, který slouží k ověření správnosti navrhovaných opatření.Abstract:
The bachelor's thesis evaluates the macro and micro environment of the alcoholic beverage market, which the e-shop 4drink.cz entered, using the PEST method and Porter's model of the five forces. Based on the results of the analysis and comparisons with the main competitors, a draft marketing plan has been created. Marketing research forms a part of the bachelor's thesis and serves to verify the success …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/do2c6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Helena Cetlová
- Oponent: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový plán
Klára Sonnková -
Marketingový plán
Natallia Liaonava -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketingový mix vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Terezie Kowolowská -
Marketingový mix společnosti TRESTLES, a.s.
Tomáš Bosák -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka