Obsahový marketing prostřednictvím Youtube kanálu a jeho efektivita – Ladislav Jelen
Ladislav Jelen
Diplomová práce
Obsahový marketing prostřednictvím Youtube kanálu a jeho efektivita
Content Marketing via Youtube Channel and its Effectiveness
Anotace:
Cílem práce je porovnat efektivitu vybraných nástrojů obsahového marketingu v prostředí serveru Youtube. Teoretická část zasazuje obsahový marketing v prostředí Youtube do širšího rámce nástrojů tohoto způsobu komunikace se zákazníky. Objasňuje také důležitost tvorby marketingové strategie, obsahující nenucenou komunikaci se spotřebiteli. V závěru této části jsou shrnuty nástroje, umožňující práci …víceAbstract:
The aim of the thesis is to compare the effectiveness of selected tools of content marketing in environment of Youtube server. The theoretical part puts content marketing in environment of Youtube to the wider framework of tools this way communicating with customers. It also clarifies the importance of marketing strategy, which includes communication with consumers that is not strained. Conclusion …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 1. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/49979
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2016
- Vedoucí: Tomáš Kincl
- Oponent: Jiří Přibil
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/49979
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Application of content marketing in marketing communication of universities
Katarína Marečková -
Content marketing a jeho využití v marketingu ubytovacích služeb
Kristýna Kočí -
Content marketing
Dominik Wünsch -
Obsahový marketing pro malé a střední podniky
Petr Hase -
Content Marketing via Online Media in Interior Design Market
Nina Jakešová -
Content marketing in FinTech companies
Seakling Duong -
Content marketing v B2B
Michal Útlý -
Content marketing knihkupectví Martinus
Nikola Valuchová