Využití metodiky 3A při analýze výukového programu na téma demokracie v antickém Řecku v 5. a 6. ročníku ZŠ – Bc. Tereza Šťastná
Bc. Tereza Šťastná
Diplomová práce
Využití metodiky 3A při analýze výukového programu na téma demokracie v antickém Řecku v 5. a 6. ročníku ZŠ
Use of the 3A methodology in the analysis teaching program on the topic of democracy in ancient Greece in the 5th and 6th grades primary school
Anotace:
Diplomová práce Využití metodiky 3A při analýze výukového programu na téma demokracie v antickém Řecku v 5. a 6. ročníku ZŠ se zabývá aplikací výše zmíněné metodiky na vybrané výukové situace. Teoretická část práce se skládá z kapitol věnovaných kvalitě výuky, vybraným konstruktivistickým přístupům ve výuce vlastivědy a dějepisu, přechodu z prvního na druhý stupeň a zdroji vzdělávacího obsahu. Cílem …víceAbstract:
The diploma thesis The use of the 3A methodology in the analysis of the educational program on the topic of democracy in ancient Greece in the 5th and 6th grades of primary school deals with the application of the above-mentioned methodology to selected educational situations. The theoretical part of the work includes chapters devoted to the quality of teaching, selected constructivist approaches in …víceKlíčová slova
antická demokracie metodika 3A pedagogický konstruktivismus kvalita výuky integrovaná tematická výuka dramatická výchova výukový program přechod z prvního na druhý stupeň základní školy ancient Greece 3A methodology pedagogical constructivism quality of teaching integrated thematic instruction drama education educational program transition from the first to the second grade of elementary school
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ax6jn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2023
- Vedoucí: Mgr. Veronika Rodová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Tereza Češková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠŤASTNÁ, Tereza. \textit{Využití metodiky 3A při analýze výukového programu na téma demokracie v antickém Řecku v 5. a 6. ročníku ZŠ}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/hhaeou/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství dějepisu pro základní školy / Učitelství dějepisu pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Overcoming barriers to the transition to renewable energy sources: A study on the barriers to and support mechanisms for the implementation of PV solar plants in the Netherlands
Thom Versteegen -
The Transition from Novel to Drama in Beckett's "The Trilogy"
Štěpán Pařízek -
The European alternatives to the liberal economies after the First World War: the authoritarian and conservative economic models of Spain and Portugal and the centrally planned economy of Czechoslovakia
Matteo Serra -
Změna pohledu na školní podvádění s přechodem z prvního na druhý stupeň základních škol
Barbora NEPILOVÁ -
Připravenost žáků s SPU při přechodu z prvního stupně základní školy na druhý stupeň
Petra Burešová -
Přechod integrovaného žáka se zrakovým postižením z prvního na druhý stupeň základní školy
Anna Ferdinandová -
Vliv narušené komunikační schopnosti na školní úspěšnost a postavení žáka v kolektivu třídy na prvním stupni základní školy z pohledu pedagogů
Michaela Havířová -
Přechod žáka s SPU z 1. stupně ZŠ na 2. stupeň
Jana Straková