Bc. Karolína Mikysková
Master's thesis
Návrh komunikační kampaně
Proposal of communication campaign
Abstract:
Diplomová práce „Návrh komunikační kampaně“ řeší tvorbu efektivní komunikační kampaně pro neziskovou organizaci Duha klub Dlažka. První část představuje problematiku marketingové komunikace ve službách, neziskové organizaci a v personalistice. Také se zabývá sestavením komunikačního plánu podle systému SOSTAC. Druhou část práce tvoří situační analýza, stanovení cílů a na ně navazující vytvoření konkrétního …moreAbstract:
The diploma thesis "Proposal of Communication Campaign" develops an effective communication campaign for the non-profit organization Duha klub Dlažka. The first part presents the issues of marketing communication in services, non-profit organization and personnel management. It also deals with the creation of the SOSTAC communication plan. The second part of the thesis consists of situational analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2018
Identifier:
https://is.muni.cz/th/nbagu/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2018
- Supervisor: Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.
- Reader: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová