Dzmitry Melnik

Bachelor's thesis

Společenská odpovědnost firem v rámci kategorie FMCG na příkladu společnosti Kraft Foods

Corporate social responsibility in the FMCG sector by the example of Kraft Foods
Abstract:
Společenská odpovědnost firem neboli Corporate Social Responsibility je v dnešní době nejaktuálnějším trendem v oblasti managementu a marketingu, který se stává nezbytnou součástí strategie každé firmy, která chce být úspěšná. Cílem bakalářské práce je na základě analýzy aktivit v oblasti společenské odpovědnosti společnosti Kraft Foods a společnosti Nestlé navrhnout možnosti rozšíření a propojení …more
Abstract:
Corporate Social Responsibility nowadays is the most recent trend in management and marketing, which is becoming an essential part of the strategy of every company that wants to be successful. The aim of the bachelor work is to suggest the possibility of expansion and interconnection of marketing communications, which will be based on analysis of activities in the area of social responsibility of Kraft …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 10. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 1. 2012
  • Supervisor: Alena Plášková
  • Reader: Helena Kořánová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/29500