Společenská odpovědnost firem v rámci kategorie FMCG na příkladu společnosti Kraft Foods – Dzmitry Melnik
Dzmitry Melnik
Bachelor's thesis
Společenská odpovědnost firem v rámci kategorie FMCG na příkladu společnosti Kraft Foods
Corporate social responsibility in the FMCG sector by the example of Kraft Foods
Abstract:
Společenská odpovědnost firem neboli Corporate Social Responsibility je v dnešní době nejaktuálnějším trendem v oblasti managementu a marketingu, který se stává nezbytnou součástí strategie každé firmy, která chce být úspěšná. Cílem bakalářské práce je na základě analýzy aktivit v oblasti společenské odpovědnosti společnosti Kraft Foods a společnosti Nestlé navrhnout možnosti rozšíření a propojení …moreAbstract:
Corporate Social Responsibility nowadays is the most recent trend in management and marketing, which is becoming an essential part of the strategy of every company that wants to be successful. The aim of the bachelor work is to suggest the possibility of expansion and interconnection of marketing communications, which will be based on analysis of activities in the area of social responsibility of Kraft …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 10. 2011
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/29500
Thesis defence
- Date of defence: 23. 1. 2012
- Supervisor: Alena Plášková
- Reader: Helena Kořánová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MELNIK, Dzmitry. \textit{Společenská odpovědnost firem v~rámci kategorie FMCG na příkladu společnosti Kraft Foods}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2011. Available from: https://theses.cz/id/hhgkbd/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/29500
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić