Bc. Martina Štrombachová

Master's thesis

Proces budování značky a faktory, které ho ovlivňují

The Process of The Brand Building And Factors Which Influence It
Abstract:
Tato práce pojednává o procesu budování značky a zároveň analyzuje skutečnosti, které proces budování značky ovlivňují. Práce obsahuje popis historických skutečností, které vedly ke značkám v dnešní podobě. Výchozím bodem je rebranding společností Český Telecom a Eurotel na společnost Telefónica O2 Czech Republic s.r.o. V této práci stručnou formou definuji důležité body, které by neměly být opomenuty …more
Abstract:
The thesis treatise about brand building and analyze the factors which influence it. The thesis contains a description of historical facts which led to the brand in its present form. The starting point is the rebranding of Czech Telecom and Eurotel to Telefónica O2 Czech Republic, s.r.o. I briefly define the important points that should not be overlooked during the brand building and a better understanding …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 6. 2011
  • Supervisor: PhDr. Iva Petrová
  • Reader: Mgr. Miloslava Kykalová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní