Proces budování značky a faktory, které ho ovlivňují – Bc. Martina Štrombachová
Bc. Martina Štrombachová
Master's thesis
Proces budování značky a faktory, které ho ovlivňují
The Process of The Brand Building And Factors Which Influence It
Abstract:
Tato práce pojednává o procesu budování značky a zároveň analyzuje skutečnosti, které proces budování značky ovlivňují. Práce obsahuje popis historických skutečností, které vedly ke značkám v dnešní podobě. Výchozím bodem je rebranding společností Český Telecom a Eurotel na společnost Telefónica O2 Czech Republic s.r.o. V této práci stručnou formou definuji důležité body, které by neměly být opomenuty …moreAbstract:
The thesis treatise about brand building and analyze the factors which influence it. The thesis contains a description of historical facts which led to the brand in its present form. The starting point is the rebranding of Czech Telecom and Eurotel to Telefónica O2 Czech Republic, s.r.o. I briefly define the important points that should not be overlooked during the brand building and a better understanding …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/fpdt3/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2011
- Supervisor: PhDr. Iva Petrová
- Reader: Mgr. Miloslava Kykalová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová komunikační strategie firmy Greisi
Natálie Guňková -
Marketingová komunikační strategie fotbalového klubu
Petr Galuška -
Marketingová komunikační strategie firmy
Bohdana Anna Šafranová -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Veronika Smolová -
Komunikační strategie vybrané instituce
Daniela Brkičová -
Komunikační strategie inovačního ekosystému Moravskoslezského kraje
Petr Spěvák