Bc. Martina Štrombachová

Master's thesis

Proces budování značky a faktory, které ho ovlivňují

The Process of The Brand Building And Factors Which Influence It
Anotácia:
Tato práce pojednává o procesu budování značky a zároveň analyzuje skutečnosti, které proces budování značky ovlivňují. Práce obsahuje popis historických skutečností, které vedly ke značkám v dnešní podobě. Výchozím bodem je rebranding společností Český Telecom a Eurotel na společnost Telefónica O2 Czech Republic s.r.o. V této práci stručnou formou definuji důležité body, které by neměly být opomenuty …viac
Abstract:
The thesis treatise about brand building and analyze the factors which influence it. The thesis contains a description of historical facts which led to the brand in its present form. The starting point is the rebranding of Czech Telecom and Eurotel to Telefónica O2 Czech Republic, s.r.o. I briefly define the important points that should not be overlooked during the brand building and a better understanding …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2011
  • Vedúci: PhDr. Iva Petrová
  • Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní