Předškolní vzdělávání a zásada rovných příležitostí – Bc. Jarmila Chlebcová
Bc. Jarmila Chlebcová
Diplomová práce
Předškolní vzdělávání a zásada rovných příležitostí
Preschool education and principle of equal oportunities
Anotace:
Cílem této práce je popis a analýza problému předškolního vzdělávání a zásady rovných příležitostí. Práce popisuje systém předškolního vzdělávání, jeho vliv na rozvoj dětí a jeho postavení v systému vzdělávání v České republice. Dále je v práci nastíněn problém rovnosti a uplatňování zásady rovných příležitostí v souvislosti s poskytováním předškolního vzdělávání v České republice. Praktická část zahrnuje …víceAbstract:
The goal of this thesis si to describe and analyse preschool education and principle of equal opportunities. The thesis describes systém of preschool education, its influence on progress of children and placement of preschool education within educational systém of the Czech republic. Furthermore, the thesis outlines problém of equality and apllying principle of equal opportunities in connection with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 3. 2015
Zveřejnit od: 25. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Chlebcová, Jarmila. Předškolní vzdělávání a zásada rovných příležitostí. Brno, 2015. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.3.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 3. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Předškolní vzdělávání v mateřské škole a lesním klubu
Maria Staňková -
Předškolní vzdělávání dětí s poruchami autistického spektra
Pavlína Charvátová -
Předškolní vzdělávání dětí s poruchou autistického spektra v mateřské škole zřízené dle § 16 odst. 9 ŠZ
Daniela Zemanová -
Předškolní vzdělávání v permakulturním pojetí
Hana Černá -
Úroveň komunikativních kompetencí dětí ukončujících předškolní vzdělávání
Veronika Skalská -
Vliv povinného předškolního vzdělávání na četnost odkladů povinné školní docházky a názory učitelů mateřských škol a prvních tříd základních škol na povinné předškolní vzdělávání v Královehradeckém kraji
Hana SVATOŇOVÁ -
Tvorba integrovaných tematických plánů pro předškolní vzdělávání s důrazem na pohybovou složku
Petra Lopourová -
Hudebně – pohybové činnosti pro předškolní vzdělávání
Kateřina Jerglová