Nové nástroje marketingové komunikace a jejich možná aplikace v kreativních a kulturních průmyslech – Kateřina Kuthanová
Kateřina Kuthanová
Bachelor's thesis
Nové nástroje marketingové komunikace a jejich možná aplikace v kreativních a kulturních průmyslech
New tools in marketing communication and their possible application in the creative and cultural industries
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá tématem propojení nových nástrojů marketingové komunikace a kreativních a kulturních průmyslů. Cílem práce je zjistit efektivitu tohoto spojení a doporučení použití komunikačních nástrojů pro různá odvětví kreativních a kulturních průmyslů, se zaměřením na galerii. Práce vysvětluje jednotlivé nové nástroje marketingové komunikace, osvětluje problematiku vymezení kreativních …moreAbstract:
This thesis deals with the theme of connecting the new marketing communication tools and creative and cultural industries. The aim is to determine the effectiveness of this combination and to recommend using communication tools for various sectors of the creative and cultural industries, focusing on the gallery. This paper explains new marketing communication tools one by one, highlights the issue …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 9. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/54738
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2016
- Supervisor: Jitka Černá
- Reader: Nina Hedwic Mainerová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KUTHANOVÁ, Kateřina. \textit{Nové nástroje marketingové komunikace a~jejich možná aplikace v~kreativních a~kulturních průmyslech}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2015. Available from: https://theses.cz/id/hhwfhm/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/54738
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Arts Management
Theses on a related topic
-
Kreativní hub KUMST a jeho vliv na rozvoj kulturních a kreativních průmyslů v Brně
Anna Šlachtová -
Kulturní a kreativní průmysly Kulturní a kreativní centra v České republice Industra Brno
Petr Novák -
Síť kreativních měst UNESCO a kandidatura města Brna v kontextu rozvoje kulturních a kreativních průmyslů
Helena Tomalová -
A Market Opportunity Analysis of a Music Band in Terms of Creative Industries in the Czech Republic
Josef Kutý -
Vliv Brexitu na kulturní sektor a kreativní průmysly Spojeného království Velké Británie a Severního Irska
Anastasiya Lasiankova -
Kulturní a kreativní průmysly a regenerace lokalit brownfields
Petra Kneslová -
Návrh modelu pro implementaci a hodnocení CSR aktivit v malých a středních organizacích v kulturních a kreativních průmyslech
Jan Mísař -
Corporate identity design Galerie města Třince
Jana Kaufmanová