Kateřina Kuthanová

Bachelor's thesis

Nové nástroje marketingové komunikace a jejich možná aplikace v kreativních a kulturních průmyslech

New tools in marketing communication and their possible application in the creative and cultural industries
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá tématem propojení nových nástrojů marketingové komunikace a kreativních a kulturních průmyslů. Cílem práce je zjistit efektivitu tohoto spojení a doporučení použití komunikačních nástrojů pro různá odvětví kreativních a kulturních průmyslů, se zaměřením na galerii. Práce vysvětluje jednotlivé nové nástroje marketingové komunikace, osvětluje problematiku vymezení kreativních …more
Abstract:
This thesis deals with the theme of connecting the new marketing communication tools and creative and cultural industries. The aim is to determine the effectiveness of this combination and to recommend using communication tools for various sectors of the creative and cultural industries, focusing on the gallery. This paper explains new marketing communication tools one by one, highlights the issue …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 9. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 5. 2016
  • Supervisor: Jitka Černá
  • Reader: Nina Hedwic Mainerová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/54738