Kateřina Kuthanová

Bakalářská práce

Nové nástroje marketingové komunikace a jejich možná aplikace v kreativních a kulturních průmyslech

New tools in marketing communication and their possible application in the creative and cultural industries
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tématem propojení nových nástrojů marketingové komunikace a kreativních a kulturních průmyslů. Cílem práce je zjistit efektivitu tohoto spojení a doporučení použití komunikačních nástrojů pro různá odvětví kreativních a kulturních průmyslů, se zaměřením na galerii. Práce vysvětluje jednotlivé nové nástroje marketingové komunikace, osvětluje problematiku vymezení kreativních …více
Abstract:
This thesis deals with the theme of connecting the new marketing communication tools and creative and cultural industries. The aim is to determine the effectiveness of this combination and to recommend using communication tools for various sectors of the creative and cultural industries, focusing on the gallery. This paper explains new marketing communication tools one by one, highlights the issue …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 5. 2016
  • Vedoucí: Jitka Černá
  • Oponent: Nina Hedwic Mainerová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/54738