Nové nástroje marketingové komunikace a jejich možná aplikace v kreativních a kulturních průmyslech – Kateřina Kuthanová
Kateřina Kuthanová
Bakalářská práce
Nové nástroje marketingové komunikace a jejich možná aplikace v kreativních a kulturních průmyslech
New tools in marketing communication and their possible application in the creative and cultural industries
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tématem propojení nových nástrojů marketingové komunikace a kreativních a kulturních průmyslů. Cílem práce je zjistit efektivitu tohoto spojení a doporučení použití komunikačních nástrojů pro různá odvětví kreativních a kulturních průmyslů, se zaměřením na galerii. Práce vysvětluje jednotlivé nové nástroje marketingové komunikace, osvětluje problematiku vymezení kreativních …víceAbstract:
This thesis deals with the theme of connecting the new marketing communication tools and creative and cultural industries. The aim is to determine the effectiveness of this combination and to recommend using communication tools for various sectors of the creative and cultural industries, focusing on the gallery. This paper explains new marketing communication tools one by one, highlights the issue …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/54738
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2016
- Vedoucí: Jitka Černá
- Oponent: Nina Hedwic Mainerová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/54738
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Kreativní hub KUMST a jeho vliv na rozvoj kulturních a kreativních průmyslů v Brně
Anna Šlachtová -
Kulturní a kreativní průmysly Kulturní a kreativní centra v České republice Industra Brno
Petr Novák -
Síť kreativních měst UNESCO a kandidatura města Brna v kontextu rozvoje kulturních a kreativních průmyslů
Helena Tomalová -
A Market Opportunity Analysis of a Music Band in Terms of Creative Industries in the Czech Republic
Josef Kutý -
Vliv Brexitu na kulturní sektor a kreativní průmysly Spojeného království Velké Británie a Severního Irska
Anastasiya Lasiankova -
Kulturní a kreativní průmysly a regenerace lokalit brownfields
Petra Kneslová -
Návrh modelu pro implementaci a hodnocení CSR aktivit v malých a středních organizacích v kulturních a kreativních průmyslech
Jan Mísař -
Corporate identity design Galerie města Třince
Jana Kaufmanová