Tvorba marketingové strategie pro podnik – Bc. Tomáš Haneček
Bc. Tomáš Haneček
Master's thesis
Tvorba marketingové strategie pro podnik
Creation of a marketing strategy for the company VIMPEX GROUP, s.r.o.
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na tvorbu marketingové strategie pro podnik VIMPEX GROUP s. r. o. Na základě zhodnocení současného stavu ve společnosti dílčími analýzami je vypracován soubor návrhů za účelem zlepšení pozice na trhu, zvýšení tržního podílu a v neposlední řadě hospodářského výsledku.Abstract:
The thesis is focused on creating a marketing strategy for the company VIMPEX GROUP s. r. o. Based on the evaluation of the current status the company by partial assays developed a set of proposals to improve market position, increase market share and ultimately profit.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/u8yxf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 5. 2014
- Vedúci: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
- Oponent: Bc. Vít Žbánek, BA(HONS), MSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingSting academy
Master programme / odbor:
Economy and Management / Business Economy and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie vstupu podniku na nové trhy
František Koutník -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Vampolová -
Analyza marketingové strategie vybrané neziskové organizace
Gabriela Bajuszová -
Analýza marketingové strategie vybraného podniku
Kateřina Černá -
Analýza marketingové strategie konkrétního podniku
Graclík Graclík -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sandra Jaroňová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Michal Žila