Bc. Tomáš Haneček

Master's thesis

Tvorba marketingové strategie pro podnik

Creation of a marketing strategy for the company VIMPEX GROUP, s.r.o.
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na tvorbu marketingové strategie pro podnik VIMPEX GROUP s. r. o. Na základě zhodnocení současného stavu ve společnosti dílčími analýzami je vypracován soubor návrhů za účelem zlepšení pozice na trhu, zvýšení tržního podílu a v neposlední řadě hospodářského výsledku.
Abstract:
The thesis is focused on creating a marketing strategy for the company VIMPEX GROUP s. r. o. Based on the evaluation of the current status the company by partial assays developed a set of proposals to improve market position, increase market share and ultimately profit.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 5. 2014
  • Vedúci: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
  • Oponent: Bc. Vít Žbánek, BA(HONS), MSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting