Impact of Corporate Social Responsibility on consumers: A case study of Kaufland Česká republika v.o.s. – Jitka Melníková
Jitka Melníková
Diplomová práce
Impact of Corporate Social Responsibility on consumers: A case study of Kaufland Česká republika v.o.s.
Vliv společenské odpovědnosti firem na spotřebitele: Případová studie Kauflandu Česká republika v.o.s.
Anotace:
V uplynulých letech zaznamenala témata udržitelnosti a společenské odpovědnosti firem (CSR) rostoucí zájem společnosti. Výsledkem je, že se v oblasti CSR angažuje stále rostoucí počet organizací. Existující studie zkoumaly povědomí i zájem o tyto fenomény. Rovněž byly zkoumány vlivy na spotřebitele. Komplexní zkoumání fenoménu CSR a jeho vlivů je však spíše vzácností co se týče výzkumu. Tato studie …víceAbstract:
During past years, topics of sustainability and corporate social responsibility (CSR) have noted an increasing interest by the society. As a result, an ever-rising number of organizations are get- ting engaged in the area of CSR. Existing studies have examined the awareness as well as interest in these phenomena. Moreover, the effects on consumers have been studied as well. However, a complex examination …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/83565
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2021
- Vedoucí: Radek Čajka
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83565
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
CSR (corporate social responsibility) in relation with company Sperbank of Russia
Taras Sarakhman