Bc. Michal Klouček

Bakalářská práce

Plánování marketingové komunikace

Planning of Marketing Communication
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tématem plánování marketingové komunikace. V teoreticko-metodologické části jsou vysvětleny základní pojmy, které je nutné znát při marketingovém plánování (např. značka, cíle, rozpočet, marketingový mix a výzkum). A dále jsou popsány jednotlivé prvky marketingového komunikačního mixu. V praktické části je uveden příklad marketingového komunikačního plánování na společnosti …více
Abstract:
This bachelor work is dealing with a topic Planning of Marketing Communication. In a theory-methodology part are explaining a core terms, which are necessary to know in the case of marketing planning (for example: brand, targets, budget, marketing mix and marketing research). And in the next part are describes all parts of marketing communication mix. In the practical part is an example of marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2009
  • Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní