Plánování marketingové komunikace – Bc. Michal Klouček
Bc. Michal Klouček
Bakalářská práce
Plánování marketingové komunikace
Planning of Marketing Communication
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tématem plánování marketingové komunikace. V teoreticko-metodologické části jsou vysvětleny základní pojmy, které je nutné znát při marketingovém plánování (např. značka, cíle, rozpočet, marketingový mix a výzkum). A dále jsou popsány jednotlivé prvky marketingového komunikačního mixu. V praktické části je uveden příklad marketingového komunikačního plánování na společnosti …víceAbstract:
This bachelor work is dealing with a topic Planning of Marketing Communication. In a theory-methodology part are explaining a core terms, which are necessary to know in the case of marketing planning (for example: brand, targets, budget, marketing mix and marketing research). And in the next part are describes all parts of marketing communication mix. In the practical part is an example of marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/kodhq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2009
- Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova