Bc. Michal Klouček

Bachelor's thesis

Plánování marketingové komunikace

Planning of Marketing Communication
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá tématem plánování marketingové komunikace. V teoreticko-metodologické části jsou vysvětleny základní pojmy, které je nutné znát při marketingovém plánování (např. značka, cíle, rozpočet, marketingový mix a výzkum). A dále jsou popsány jednotlivé prvky marketingového komunikačního mixu. V praktické části je uveden příklad marketingového komunikačního plánování na společnosti …more
Abstract:
This bachelor work is dealing with a topic Planning of Marketing Communication. In a theory-methodology part are explaining a core terms, which are necessary to know in the case of marketing planning (for example: brand, targets, budget, marketing mix and marketing research). And in the next part are describes all parts of marketing communication mix. In the practical part is an example of marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 6. 2009
  • Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Reader: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní