Spokojenost zákazníků ve vybraném podniku – Bc. Veronika Šraierová
Bc. Veronika Šraierová
Bakalářská práce
Spokojenost zákazníků ve vybraném podniku
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá teorií spokojenosti, loajalitou a nespokojeností zákazníka, dále jejich péčí a věrnostními programy. Cílem této práce je vyjádřit spokojenost zákazníků ve vybraném podniku. Určit, jak jsou zákazníci spokojeni s nabízenými produkty a s péčí o zákazníky. Pro tuto práci byla vybrána prodejna Hervis sport, která sídlí v Českých Budějovicích v nákupním centru Mercury. Druhá …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the theory about customer satisfaction, loyalty and discontentment, as well as the care of customers and loyalty programs. The aim of this work is to express the customer satisfaction in a selected company and to determine how customers are satisfied with the products and their care. I chose the store Hervis Sports located in the shopping center Mercury in České Budějovice …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/w3ket/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Kamila Tišlerová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Bláhová Lucie
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost s opatřeními v oblasti používání platebních karet při nákupu přes internet
Markéta CHYLÍKOVÁ -
Spokojenost zákazníků ve vybraném podnikatelském subjektu
Yaroslava Svyd -
Spokojenost zákazníků kempu Kajlovec
Mikuláš VIREC -
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Customer satisfaction and how to measure it
Davit Sioridze -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Sherif Chalifa -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Customer Satisfaction as the key to success for hospitality industry
Shubham Garg