Strategický plán brněnského HaDivadla – Bc. Petra Vlachová
Bc. Petra Vlachová
Diplomová práce
Strategický plán brněnského HaDivadla
A Strategic Plan of the HaDivadlo Theatre Development
Anotace:
Strategický plán brněnského HaDivadla Strategické plánování je důležité pro všechny organizace bez ohledu na jejich velikost či jejich zaměření na trhu. Organizace by měla být flexibilní a zvládat se přizpůsobit měnícím se potřebám svých zákazníků, k čemuž využívá právě strategického plánu (střednědobého, dlouhodobého), na který by se každá firma, ziskového i neziskového sektoru, měla zaměřit s výhledem …víceAbstract:
A Strategic Plan of the HaDivadlo Theatre in Brno Strategic planning is important for all organizations no matter what their size or focus on the market is. Organizations should be flexible and should be able to adapt to changing needs of their clients. For this purpose strategic plans (middle-term or long-term) are used. All companies, both within the for-profit and non-profit sectors, should pay …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/o63cj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 2. 2010
- Vedoucí: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
Zefektivnění organizačních procesů uvnitř vícesouborového divadla
Soňa Zdeňková -
Marketingový audit vybraného podniku
Radek Taubmann -
Ekonomický audit podniku jako významný nástroj konkurenceschopnosti podniku
Martina Triznová -
Personální audit a controlling
Michaela Wolejníková -
SWOT analýza a strategie podniku
Dušan MAREK -
Analýza procesu tvorby strategie podniku
Michal Večeřa -
Vztah Strategie rozvoje města Ústí nad Labem do roku 2015 a Strategie rozvoje města Ústí nad Labem na období 2015-2020
Michaela ČUŘÍKOVÁ -
Využití SWOT analýzy pro marketingovou strategii cestovního ruchu ve vybraném regionu ČR
Radek Turčáni