Analýza jazykových chyb v českých textech vysokoškolských studentů a její využití v praxi – Bc. Pavlína Habrovanská
Bc. Pavlína Habrovanská
Master's thesis
Analýza jazykových chyb v českých textech vysokoškolských studentů a její využití v praxi
Analysis of language mistakes in University students' Czech texts and its application in practice
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá jazykovými chybami, kterých se v písemných textech dopouštějí vysokoškolští studenti. Jednou z cílových skupin jsou rodilí mluvčí češtiny z Masarykovy univerzity a druhou nerodilí mluvčí z britské univerzity v Sheffieldu. Cílem práce je analýza chyb v jejich textech, přičemž jsou její výsledky klasifikovány do jednotlivých kategorií. Ty slouží jako východisko při tvorbě sady …viacAbstract:
This diploma thesis focuses on language mistakes which are made in Czech texts written by university students. There are two target groups: Czech native speakers from Masaryk University and non-native speakers from University of Sheffield in Great Britain. The aim of this work is to make an analysis of language mistakes in students' texts and to classify them. These mistakes are used as a basis for …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/rvw9z/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2012
- Vedúci: Mgr. Dana Hlaváčková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Teacher Training for Secondary Schools / Upper Secondary School Teacher Training in Czech Language and Literature
Práce na příbuzné téma
-
České turistické průvodce a cestopisy jako specifický pramen k poznávání společenských poměrů v Bosně a Hercegovině (období 1878-1918 a přelom 20. a 21. století)
Kristýna Vojtíšková -
The Features of English as a Second Language and English as a Foreign language in English Language Teaching in the Czech Republic
Adéla Othová -
Storybird and its Usage in Teaching Writing to Czech Upper Secondary Learners of English as a Foreign Language
Lenka Kašparová -
Analysis of Learner-Learner Interaction in English as a Foreign Language Teaching
Juliana Kráľová -
Reading in English as a foreign language in deaf university students
Jitka Sedláčková -
Čeština jako cizí jazyk pro anglicky mluvící: komparace učebnic češtiny jako cizího jazyka
Barbora VEJLUPKOVÁ -
Role ruského jazyka jako zprostředkovatele výuky češtiny jako cizího jazyka pro žáka s OMJ
Natálie JENÍČKOVÁ -
Význam zahraničních výjezdů žáků základních škol pro rozvoj klíčových kompetencí v předmětu Německý jazyk jako další cizí jazyk.
Štěpánka Fráňová