Role aktivního transportu v pohybově aktivním životním stylu žáků ZŠ Rýmařov – Hana POLÁKOVÁ
Hana POLÁKOVÁ
Diplomová práce
Role aktivního transportu v pohybově aktivním životním stylu žáků ZŠ Rýmařov
Objective evaluation of physical activity of pupils at primary school in Rýmařov by using ActiTrainer device
Anotace:
Diplomová práce se zabývá pohybovou aktivitou (PA) dětí ve věku 911 let, které chodí do 3.tříd na Základní škole v Rýmařově. Cílem práce bylo analyzovat výsledky dvoudenního monitorování přístrojem ActiTrainer a objektivně zhodnotit PA ţáků Základní školy Rýmařov. Dále popsat úroveň a mnoţství PA před příchodem do školy, během školního vyučování a ve volném čase. Výzkum byl realizován na začátku června …víceAbstract:
This thesis deals with physical activity (PA) of children at the age of 9 to 11 years who attend the third grade at primary school in Rýmařov. The aim of this thesis was to analyze the results of two-day monitoring by the ActiTrainer device and objectively evaluate PA of primary school pupils in Rýmařov. Next part was to describe the level and amount of PA before my coming to school, during the school …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2014
Zveřejnit od: 30. 6. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Dagmar Sigmundová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
POLÁKOVÁ, Hana. Role aktivního transportu v pohybově aktivním životním stylu žáků ZŠ Rýmařov. Olomouc, 2014. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.6.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 6. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Fakulta tělesné kulturyMagisterský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Rekreologie
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ -
Mladší školní věk - bezpečí ve virtuálním prostoru
Ludvík Panny -
Spojovací výrazy v dětské řeči: mladší školní věk
Adéla Kašparová -
Rozvoj hudebního cítění u dětí (mladší školní věk) pomocí vybraných hudebních aktivit
Alice KOTALÍKOVÁ -
METODIKA INLINE BRUSLENÍ PRO MLADŠÍ ŠKOLNÍ VĚK
Viktor MALÝ -
Prevence rizikového chování pro mladší školní věk
David JAKEŠ
Název
Vložil
Vloženo
Práva