Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí – Bc. Lenka Matějková
Bc. Lenka Matějková
Diplomová práce
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Marketing situational analysis of the company using the analysis of marketing environment
Anotace:
Tato diplomová práce je zpracována za účelem vypracování situační analýzy a analýzy mikro a makro prostředí minipivovaru Matuška, s cílem navrhnout doporučení pro zlepšení marketingové politiky společnosti. Práce je rozdělena na dvě základní části, část zabývající se analýzou zhodnocení pramenů a literatury a výsledkovou část. Část zhodnocení pramenů a literatury obsahuje popis a vymezení základních …víceAbstract:
This diploma thesis deals with elaboration of situation analysis and analysis of micro and macro environment of microbrewery Matuška. The purpose of the analysis is to suggest a recommendation for improving marketing policy of the company. The thesis is divided into two basic parts. The first part deals with analysis of assessment of given sources and literature and the second part deals with results …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ap56b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2018
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Transfer of professional development to classroom teaching. An analysis of professional development courses at the University College of Teacher Education in Vienna, Austria.
Martin Klein -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Analýza a tvorba marketingového plánu produktu České spořitelny;
Simona Ďurčová -
An Analysis of the Marketing Strategy of the Company HOME INTERIER s.r.o.
Markéta Šomodi -
Marketing communication of the company operating in B2B market
Yulia Shkuratova -
Direct Marketing of the selected company
Islam Melordoyev -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková