Andrea Nejedlá

Bachelor's thesis

Regionální marketingová komunikace společnosti Vivantis

Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti Vivantis ve vztahu kuchazečům o zaměstnání.Práce je členěna do tří částí. V první části se jedná o teoretické vymezení problematiky marketingové komunikace. V rámci druhé části je provedena analýza současného stavu marketingové komunikace společnosti Vivantis ve vztahu k uchazečům o zaměstnání. V rámci třetí části jsou pak navržena opatření …viac
Abstract:
This bachelor thesis examines marketing communication of company Vivantis towards to job applicants. The work is divided to three chapters. In first chapter is defined theoretical background of marketing communication. In second chapter is analyzed currency state of marketing communication of the Vivantis company in relationship to job applicants. In third chapter it brings up recommendations for improving …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 7. 2020
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Dalibor Gottwald, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Nejedlá, Andrea. Regionální marketingová komunikace společnosti Vivantis. Pardubice, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera

University of Pardubice

Faculty of Transport Engineering

Bachelor programme / odbor:
Transport Technology and Communications / Transport Management, Marketing and Logistics